CODE4TECH 2.0

CODE4TECH 2.0 стартира утре в Русе

Автор:
6 окт. , 2017  

Хакатон CODE4TECH 2.0 – Русе 2017 започва утре в Русе, съобщиха организаторите от Startup Factory и Катедра „Компютърни системи и технологии“ на Русенския университет.

Началото ще бъде в 10:00 в зала 2Г.204 във Втори корпус на Русенски университет.

Тази година темата на състезанието е „ИТ решения за бизнеса и хората“. Участниците

трябва да разработят базови прототипи на софтуерни продукти, които да бъдат използвани от местни компании, институции или граждани. Няма ограничение за използваните програмни езици, софтуерни платформи и технологии при разработката на прототипите. Целта на прототипите е да се улесни правенето на бизнес и и да се подобри качеството на живот на хората.

Добре дошли са и ученици, които могат да разработват интернет страници, конзолни приложения без графичен интерфейс или 3D визуализации. За тях са предвидени отделни награди и ще бъдат оценени по индивидуални критерии.

Хакатонът ще се проведе в рамките на 24 часа. Това означава, че както и при предишните издания участниците ще имат възможност да работят по проектите си и през нощта. Разликата сега е, че този път ако не се възползват от тази възможност автоматично губят половината време, с което разполагат. Идеята на формата е да се създаде нещо бързо.

Специални стимули са предвидени за всички участници, а общият награден фонд надхвърля 2 500 лв. Всеки от участниците в хакатона CODE4TECH 2.0 – Русе 2017 ще получи безплатно крипто валута (биткойни или етери), която ще му бъде прехвърлена на неговия профил (wallet) в приложението Jaxx.

Ще бъде връчена и специална награда на Кмета на Община Русе в размер на 1000 лева за екипа, разработил най-добър и перспективен софтуерен продукт в подкрепа на усилията на общинската администрация за решаване на обществено значим проблем в града.

Русенският стартъп разработва първото в света мобилно приложение, с което всеки потребител може лесно, бързо и удобно да регистрира продукти или да качи документи в блокчейн, напомнят организаторите. След това потребителите могат да управляват историята на своите продукти, да прехвърлят собственост и да съхранят стойността на притежанията си.



Comments are closed.