11 мераклии да правят идеен проект за магистралата Русе – Велико Търново

0
Върховният административен съд

Сред кандидатите са както познали от други търгове пътни фирми, така и създадени специално за поръчката компании със също известни дружества за строеж и поддръжка на пътища.

Предложенията, по реда на постъпването им, са на самостоятелните играчи „Инжконсултпроект“ ООД; „Трафик Холдинг“ ЕООД; „Пътпроект 2000“ ООД; „Пътпроект“ ЕООД; „Виа План“ ЕООД; „Илия Бурда“ ЕООД и „Алве Консулт“ ЕООД.

Останалите трима кандидати са обединения от фирми. Едно от тях е ДЗЗД „Проект Русе 2015“, в което участват „3TI Проджети ингенериа интеграта“ Спа, Италия, „Рутекс“ ООД и „СивЕн Дизайн Сървисис“ ООД. В ДЗЗД „АМ Янтра“ влизат „Трансконсулт-22“ ООД, „Контролс“ ООД и британската „МОТТ МАКДОНАЛД“. Документи е подал и Консорциум „Мости“, включващ „Мости България“ ЕООД и „Мости Катовице“ Сп., Полша. Последният по ред кандидат и обединението „Ежис-ППМ“ ДЗЗД между „Ежис България“ ЕАД, „Ежис интернасионал“ АД, Франция, и „Проджект Планинг енд Менинджмънт“, България.

Прогнозната стойност за изработването на идейния проект на магистралата от Русе до Велико Търново е 1.25 млн. лв.

Както „Русе нюз“ вече съобщи, засега плановете са магистралата може да започне от кръговото движение край Дунав мост. След това ще обхожда на юг съществуващия жп терминал, а после ще следва успоредно жп линията Русе – Варна. После магистралата ще продължава на юг и трябва да пресича второкласния път Русе – Кубрат и първокласния път Русе – Варна. Следвайки същата посока трасето се предвижда да преминава над река Русенски Лом, след което се пресече жп линията Русе – София и ще върви успоредно на нея.

След това магистралата минава западно от село Иваново и се развива успоредно на пътя Русе – Велико Търново. Движи се западно от град Две могили, пресича третокласния път 501 и веднага след него жп линията Русе – София. Трасето преминава между гр. Борово и с. Пет кладенци, пресича третокласния път Борово – Попово и обхожда източно град Бяла и село Каранци.

След това магистралата пресича пътя Бяла – Попово и Полски Тръмбеш – Орловец. От там ще върви по десния бряг на Янтра, след това пресича реката и минава източно от селата Сашево и Куцина и над жп линията Русе – Горна Оряховица.

От там ще продължава успоредно на жп линията от западната й страна и западно от село Самоводене, като последователно пресича второкласния път Поликраище – Горна Оряховица, жп линията София – Русе и първокласния път София – Русе. Трасето обхожда западно Велико Търново и пресича първокласния път София – Варна. След това се развива западно от Велико Търново, обхожда селата Леденик и Шемшево от изток и стига до първокласния път Велико Търново – Габрово.

 

 

агенция за подбор на персонал
зарядни станции за електромобили

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Въведете коментар!
Въведете своето име тук