Питат русенци доволни ли са от обслужването в НАП

0

Целта на анкетата е свързана с европейския модел за оценяване на качеството EFQM – чрез конкретни въпроси и възможност за лесни, но ясни отговори да се определи цялостното ниво на обслужване на клиентите на приходната администрация в Русе. В 6-те въпроса с по 3 отговора са обхванати, както проявяваното от служителите равнище на професионализъм и готовност за съдействие към гражданите и фирмите, така и условията на работния процес и препоръките за подобрения.

„Приходните служители и нашите клиенти сме двете страни в общия процес по спазване на данъчното и осигурителното законодателство и целта ни с тази анкета е да станем по-обективни, принципни и коректни, за да улесним общата си работа. За първи път тази пролет правим анкетата в максимално натоварените последните дни на данъчната кампания, за да проверим професионализма на нашите служители в екстремални условия, но съм сигурен, че те ще се справят. Надяваме се нашите клиенти активно да се включат в проучването, защото всички техни препоръки са много важни за нас и ние им отделяме сериозно внимание.” коментира директорът на офиса на НАП в Русе Йордан Йорданов.

агенция за подбор на персонал
зарядни станции за електромобили

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Въведете коментар!
Въведете своето име тук