Социални платформи и големи компании призовават европейците да гласуват

0
Социални медии и интернет платформи

Социални медии и интернет платформи, използвани от милиони европейци, ще напомнят на своите потребители да гласуват на европейските избори.

Facebook, Google, Twitter и Snapchat са сред платформите, които предлагат допълнителни услуги, за да припомнят на европейците да гласуват и да гарантират, че изборите не са компрометирани онлайн.

Google предлага специални функции за кандидатите за евродепутати и напомня на хората да гласуват.

Facebook напомня на потребителите си за изборите в навечерието им, а в самия изборен ден предлага бутон „Аз гласувах“. Платформата също така увеличи усилията си в борбата с фалшивите новини. Instagram предоставя специални стикери, които водят към сайта на Европейския парламент за изборите.

Потребителите на Snapchat от цяла Европа, които са на възраст, на която имат право да гласуват, ще получат видео послание от Team Europe, което им напомня да гласуват.

Twitter предоставя специални емотикони към хаштаговете #EUelections2019 и #thistimeimvoting на различни езици.

Компании от цяла Европа също се включиха в призивите към европейците да гласуват на изборите за Европейски парламент от 23 до 26 май.

Компанията Lime, която предлага електрически скутери и велосипеди под наем за споделено придвижване на кратки разстояния, ще предложи безплатно придвижване с нейните скутери за избирателите в Австрия, Белгия, Дания, Франция, Германия, Гърция, Полша, Португалия, Испания и Швеция.

В подкрепа на Европа и европейския дух DHL осветиха в синьо сградата на централата си в Бон, Германия.

Германският футболен гранд Байерн (Мюнхен) освети своя стадион Allianz Arena с цветовете на европейското знаме.

В подкрепа на по-високата избирателна активност на европейските избори Луфтханза изписа призива „Кажете да на Европа“ на един от своите самолети, извършващ полети между различни европейски държави.

 

агенция за подбор на персонал
зарядни станции за електромобили