Възпитаникът на Русенския университет работи в „Porsche“ от 14 г. Сега той отговаря за оптимизирането на консумацията на енергия в новата лимузина. Той се занимава с разхода на гориво за всички модификации – от „най-лакомата“ GTS (10,7 л/100 км) до феноменалния E-Hybrid Plug-in, на който за 100 км. са достатъчни само 3,1 л. гориво. В момента работи по модела Panamera III.
Porsche Panamera S E-Hybrid Plug-in е „хибриден“ автомобил. Оборудван е с 3.0-литров компресорен V-6 двигател, електрически мотор на 360 волта и 9,4-кВтч литиево-йонна батерия. Генерира комбинирана мощност от 416 конски сили. Дори да се стигне до пълно разреждане на батерията, тя може да бъде заредена само за 30 км. движение в режим E-Charge!
Очаква се S E-Hybrid да се появи на пазара в края на тази година с начална цена от $ 99 000.