Глобата в размер на 440 049 лв. е наложена на телекомуникационния оператор заради нелоялно привличане на клиенти. Жалбата е била внесена от „Национално сдружение на малки и средни кабелни оператори ТВ Клуб 2000“.
Причина за солената глоба е рекламна кампания на пакети „Повече за теб“, осъществена от оператора миналата година. От КЗК са установили, че предлаганите добавки надвишават предвидените от закона допустими прагове и пораждат антиконкурентен ефект на кампанията – не се разгръща конкуренция чрез собствените параметри или условия на предоставяне на услугата, а привличане вниманието на потребителя се преследва чрез други стимули. Освен това предложението да получат добавка е валидно както за настоящи абонати на дружеството, така и за нови, с което реално се създава възможност от пренасочване на абонати на конкуренти, констатират от КЗК.