Задължителна ли е Google рекламата за бизнеса и какви са ползите от нея?

0

Присъствието Ви като бизнес в интернет пространството е определящо, но без да полагате грижи и да проявявате активност едва ли ще бъдете забелязани. Заедно със задължителната оптимизация на уеб сайта е нормално да се предприемат и рекламни кампании, с които по-агресивно да провокирате интереса в потребителите. Напоследък Фейсбук превзе до известна степен живота ни и масово се предприе рекламиране именно в социалната мрежа. Но не бива да се подценява още един вид реклама, който е насочена към потенциални клиенти, които използват търсещите машини. Днес ще разкрием възможностите и предимствата на Google рекламата както и това колко би ни струвала една такава екстра, която да приложим за намирането на повече потенциални клиенти.

Търсещите машини са един универсален инструмент, който ни помага да свържем един продукт с конкретни клиенти. Интернет разполага с огромен потенциал и ако го използвате правилно и разумно то безспорно успехите няма да закъснеят. За а предприемете рекламна кампания в Гугъл обаче се нуждаете от сериозни специалисти. Не  е случайно, че онлайн маркетинга е една сериозна професия, която изисква години трупане на знания и ежедневен анализ на новостите в сектора. Това  е наука, която е толкова динамична, че само една брънка да бъде изпусната би било показателно на провал. Затова бизнеса разчита на опитни експерти и специалисти, които  се ангажират с подобряване на средата и прилагане на разнообразни методи за привличане на клиентите. А рекламата в Google е един доста разпространен метод, с който потенциалните клиенти, които търсят винаги намират онова на видима първа страница. с най-прости думи, когато имате реклама в Google то първото, което виждат хората задали съответната ключова дума или фраза е именно Вашия уеб сайт.

Защо реклама в Google? Търсачката бихме казали, е най-популярната в световен мащаб. Това означава милиарди хора, които ежедневно ползват Гугъл като средство за набавяне на информация, продукт или услуга. Дори малките деца знаят, че най-голямата търсачка е Google и логото на компанията е толкова лесно разпознаваемо, че дори няма нужда да си грамотен и да можеш въвеждаш текст на латиница за да влезеш в търсачката. Името „Google“ се е превърнало в нарицателно и дори в много речници термина вече се превежда като глагола „търся“, което е напълно оправдано с оглед дейността на машината, която ежедневно ползваме.  И разбира се едни от най-добрите приходи, които компанията Google получава са именно от така наречените платени реклами. Причините да се рекламира са напълно познати. Не само продукти, но  също така световни събития от спортни или политически мероприятия, услуги и всякакви други дейности могат да бъдат обект на реклама в Google.

Експертите наричат търсачката един от най-ефективните маркетингови инструменти, тъй като тук рекламата се насочва към конкретното търсене. Т.е ако продавате обувки и клиент потърси маратонки например то вашата реклама ще се покаже и само ако клиента прояви интерес и кликне на рекламата едва тогава вие ще изхарчите пари. Но ако вие предлагате чорапи, а не маратонки то въобще вашата реклама няма да бъде обект на селектиране и клиента няма да има никаква идея, че вие продавате чорапи, защото той всъщност търси маратонки. Правилното таргетиране и определяне на ключовите думи и фрази е важна част от този тип онлайн маркетинг. Освен с категоризиране на дадена група хора можете да изберете и регионален принцип. Обикновено бизнеса обича да кореспондира с маркетинг специалистите лице в лице и така да се следва конкретно заложената цел, затова ако търсите Google реклама Варна, не се изненадвайте, че ще ви излязат и резултати от агенции в Бургас, София и други места. Реално глобализацията на Интернет мрежата позволява дистанционно работа, но ако все пак искате да обсъдите важни детайли по рекламата на сайта ви не е проблем да си направите с вашия маркетинг специалист и екипа конферентна онлайн връзка и така спокойно а обсъдите точките,които Ви вълнуват. Много световно известни маркетолози работят на хиляди километри разстояние от своите клиенти, но това по никакъв начин не влияе на качеството на рекламата и популяризирането на уеб сайтовете. Специалният сайт за мебели cozy.bg ни открехна, че благодарение на тзи реклама драстично са увеличили печалбите си.

Всеки предприемач осъзнава нуждата от реклама в търсещата машина. Следващия въпрос обаче е колко ще му струва удоволствието и дали ефекта, който очаква ще бъде достатъчно рентабилен. Когато се работи по подготовката за Google реклама първо се определя бюджет. Правят се анализ на целите, изработва се концепция, която да е достатъчно провокативна, интересна и съблазнителна като текст за клиентите. Както знаете рекламите се заплащат на импресия, което означава, че когато на потребителя му се появи на екрана вашата реклама то това отнема част от заложения дневен бюджет. Но търсачката Google дава една много добра опция и тя е за плащане на клик. На практика това означава, че потребителя вижда вашата реклама, но не клика на нея. Едва, когато посети страницата ви през рекламата в Google се отчитат разходване на пари.

Колко ефективна обаче може да бъде една реклама? Дали пък вече на хората не им писна от тази агресия и налагане на определени марки, стоки, услуги и продукти? Няма никакво съмнение, че и този момент се наблюдава затова е правилно да бъдете умерени и всъщност от рекламата ви да има полезна ефективност. Именно в тази връзка още веднъж ще акцентираме на това, че за да с прави успешна реклама(независимо от това дали тя ще бъде в социалните мрежи или търсещите машини) професионалната намеса е препоръчителна. Само екип, който ежедневно и в детайли познава правилните инструменти ще може да предприеме действия, които да подпомогнат популяризирането, откриването и привличането на клиенти.   Експертите ще могат да открият и насочат рекламата към онази целева аудитория, която е ваш потенциален клиент. Така ефективността от рекламата ще бъде много по-успешна и инвестицията ще си заслужава. липсата на хаос, премерена подреденост, както и представяне на рекламното съобщение там където има реален интерес са предпоставка за  добре свършена работа. Още едно много голямо предимство на Google рекламата е, че дава висока отчетност за това къде и как са изразходвани парите за всеки клик. Това е особено важно, когато се прави анализ за да може следващата кампания да бъде много по-добра и успешна. Когато се конфигурира една реклама е решаващо да има ясно и конкретно послание, задължителна връзка с продавача и варианти за осъществяване на бърз контакт.

 

агенция за подбор на персонал
зарядни станции за електромобили