Електроразпределение Север добави нова функционалност към съществуващата интерактивна система за гласови отговори на своя национален телефон 0700 161 61, съобщават от дружеството.
Специалното приложение позволява клиентът да получи информация дали за неговия обект вече е регистрирана авария. След избиране на опцията „За аварии“ и съответната географска област от клавиатурата на телефона, клиентът и неговите места на потребление се идентифицират чрез телефонния номер, от който постъпва обаждането. Информацията се получава автоматично, без да се налага изслушване на допълнителни съобщения или изчакване на оператор. Предвидена е и възможност клиентите сами да правят проверки за регистрирани аварии по клиентски номер, като разбира се опцията връзка с оператор остава налична за допълнителни консултации.
Телефонният център е един от най-натоварените канали за комуникация на ЕНEРГО-ПРО. През изминалата (2019) година линия 0700 161 61 е обслужвала средно около 750 входящи обаждания на ден, като всеки 9 от 10 клиента са се свързвали с дружеството при първото си обаждане. Най-често търсената информация е по теми, свързани с прекъсванията на захранването по райони – планови или аварии, отчитането на електрическата енергия и средствата за търговското ѝ измерване, както и във връзка с услугите от обновения ценоразпис на електроразпределителната компания.
С разширяването на обхвата от функционалности, достъпни през телефонния център, Електроразпределение Север следва стремежа си да предоставя качествено, компетентно и бързо обслужване на своите клиенти.