Това е почти 13 пъти повече, отколкото първата версия на модела. Тя беше с двигател с обем 0.5 литра и мощност 18 к.с., няколко години по-късно тя нарасна до „внушителните“ 0.6 литра и 26 к.с.
Не се уточнява обаче колко по-тежък е „българският Трабант“. Заводската версия на машината тежи само 600 кг, като според информацията дори намесата на хората от ателието не е увеличило значително това тегло. В същото време обаче автомобилът може да се похвали с впечатляващо съотношение „маса-мощност“. Полученият „Трабант“ RS е оборудван със спирачна система Brembo и спортно окачване. Доработен е и външният вид на автомобила – той е боядисан в яркосиньо и е оборудван с големи джанти. В салона, който е изцяло променен, има кожа и алкантара.