Абонаментите в Twitter дават на създателите „нов“ начин да монетизират своята аудитория

0

Twitter разкри новата си обновена програма за монетизиране, която изглежда позната, ако погледнете подробностите.

Twitter засилва своята икономика на създателите и реши да позволи на създателите да предлагат абонаменти на своите последователи. Twitter също каза, че няма да начисляват комисионна за тези абонаменти и ще прехвърлят цялата сума, която получават от потребителите, на създателите.

Планът на Илон Мъск да помогне на създателите да монетизират съдържанието си в Twitter може просто да бъде тласъкът, от който се нуждае платформата. Абонаментите вече са налични на сайта, според компанията. Мъск вече е започнал да споделя приходите с реклами, показвани в нишка. За да получите предимствата, потребителят трябва да бъде абонат на Twitter Blue.

Мъск каза по-рано вчера, че ще има абонаменти за дългосрочно писане, снимки и видеоклипове, качени в Twitter. Мъск по-рано заяви, че хронологията „За вас“ на сайта ще показва изключително туитове от тези, които са платили месечна абонаментна цена от £8. След недоволството Мъск бързо промени решението си, като увери, че графикът „За вас“ вече няма да бъде ограничен до плащащи клиенти.

В сравнение с конкуренти като YouTube, Instagram и Facebook, Twitter в момента предоставя относително ограничени възможности за доходи за производителите. Това обаче е само началото.

Потребителите, които предоставят абонаменти, опция, достъпна чрез страницата „Монетизация“ в настройките, ще получат пълната сума, платена от абонатите, минус всички такси, наложени от платформи като Android и iOS. За първата година Twitter няма да вземе дял.

„Това е 70 процента за абонаменти за iOS и Android (те таксуват 30 процента) и 92 процента в мрежата (може да е по-добре, в зависимост от процесора за плащане“, каза Мъск в туит, добавяйки, че Twitter също ще помогне за популяризирането на авторите работа и максимизиране на приходите.


Мъск направи редица продуктови и организационни корекции, откакто пое управлението. Фирмата стартира потвърдена от Twitter синя отметка като първокласна услуга и намали своята база от заети лица с около 80 процента.

В интервю за Twitter Spaces в сряда Мъск заяви, че компанията за социални медии вече е „приблизително на равновесие“.

агенция за подбор на персонал
Работа в А.Л. Филтър
зарядни станции за електромобили

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Въведете коментар!
Въведете своето име тук