Причината е, че приемният ден беше обявен в последния момент и гражданите на практика не знаеха за него. Най-често задаваните въпроси бяха свързани с разсрочването на плащането на натрупани задължения, за присъединяване на нови обекти, увеличаване на мощността на обекти, както и въпроси, свързани с електроенергийната инфраструктура, с имотни спорове и съвместно ползване на обекти и съоръжения.
На въпросите на русенци отговаряха управителят на Енерго Про Стефан Абаджиев, директорът „Обслужване на клиенти“ – Мария Димитрова и Христофор Филев – управител на Разпределителен обслужващ център Русе. Ръководството консултира клиентите по въпроси, свързани с правната и регулаторната рамка в енергетиката, както и с възможностите да повишат ефективността на своето потребление.