За това напомнят от общинската администрация във връзка с предстоящите избори за Народно събрание на 05 октомври 2014 г..
Образецът на заявлението може да бъде изтеглен от сайта на централната избирателна комисия. Документът следва да бъде подписан саморъчно и изпратен чрез писмо, факс – 082/83 44 13 или електронна форма (mayor@ruse-bg.eu) до Кмета на Община Русе. Към заявлението се прилага и копие от документ на ТЕЛК (НЕЛК).
За да бъде назначена подвижна секционна избирателна комисия трябва да има не по-малко от 10 избиратели, подали заявления, уточняват от общинската администрация.
В заявлението за гласуване с подвижна избирателна урна се посочват имената на избирателя, единният му граждански номер, постоянният адрес или настоящият адрес, когато е направено искане за гласуване по настоящ адрес.
Заявление за вписване на избирател в списъците по настоящ адрес (https://www.cik.bg/f/r473), чийто постоянен и настоящ адрес са в различни населени места се прави писмено в населеното място по настоящ адрес на лицето до 20 септември 2014 г., включително.
Заявления за отстраняване на непълноти и грешки в избирателните списъци (https://www.cik.bg/f/r469) се приемат до 27.09.2014 г., включително.
Заявления за гласуване с подвижна избирателна урна, заявления за вписване на избирател в списъците по настоящ адрес, и заявления за отстраняване на непълноти и грешки в избирателните списъци, гражданите могат да подават в Зала 1 в сградата на общината на пл. „Свобода” № 6 всеки работен ден от 09.00 до 12,00 ч и от 13,00 до 17,00 ч.
Информация и справки по избирателни списъци – в Зала 1 и на тел. 082/506-671, 082/ 506-612 и 082/826-110.
В секция „Избори 2014“ на сайта на Община Русе също може да се направи справка за избирателните списъци или други документи, свързани с вота на 5 октомври 2014 г.