Край на принудителните харесвания във Фейсбук

0

Така отново ще се върне фокусa върху качественото съдържание и оригиналността в интернет и сайтове, които разчитат на лошите практики за привличане на фенове, ще трябва да измислят наистина интересни начини за привличане на последователи и привърженици.

С въвеждането на нови правила на Фейсбук вече се реже възможността за отчитане на висок ръст на посещенията, от която досега се възползваха много уебсайтове – както медийни, така и фирмени, за постигане на търговски цели.

Ударът е не срещу възможността да се печелят фенове и да се получават „харесвания“ на постингите, а по-скоро срещу начините, по които това се прави автоматизирано или тайно от потребителя.

 

агенция за подбор на персонал
Дигитален маркетинг
зарядни станции за електромобили

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Въведете коментар!
Въведете своето име тук