Компаниите са се споразумели да не разкриват финансовите параметри на сделката. Мобилният оператор ще използва „Близу“ за развитието си в сектора на фиксираните услуги.
Услугите на двете компании ще бъдат обединени и ще се предлагат различни пакети, които комбинират фиксирани и мобилни услуги. По данни на „Мобилтел“, „Близу“ има дял от 8 процента на пазара на фиксиран интернет и 11 процента на пазара на телевизионни услуги. Компанията има около 373 000 клиенти, които получават фиксирани гласови, интернет и телевизионни продукти.
„Близу“ покрива 1,3 милиона домакинства, а приходите на дружеството през миналата година са близо 47 милиона евро.
Предстои сделката да бъде одобрена от регулаторите – Комисията за регулиране на съобщенията и Комисията за защита на конкуренцията. Очаква се цялата процедура да приключи и придобиването да стане факт до края на годината, се казва в съобщението.