Това съобщава „Уолстрийт джърнъл“. Според информацията, публикувана в електронното издание, рекламата ще бъде „маскирана“ по такъв начин, че програмите ще могат значително по-трудно са откриват и премахват банерите.
По думите на вицепрезидента за рекламите в социалната мрежа Андрю Босуърт, „Рекламите са част от „Фейсбук”. При това той подчерта, че „Фейсбук” е обновил индивидуалните настройки за реклами, чрез които потребителите могат да избират какъв вид реклами да виждат. Можели да се откажат от търговска информация по конкретна тематика или от банерите на конкретна фирма.
От „Фейсбук” заявяват, че са разширили възможностите за индивидуална настройка на рекламата, след като са анализирали активността на няколко хиляди души от редица страни. Според данните, повечето от ползвателите прибягват до услугите на програмите, блокиращи рекламите, заради натрапчивите рекламни банери или защото не се интересуват от показваните рекламни послания. Според данните на „Уолстрийт джърнъл” около 84% от доходите на „Фейсбук” от реклами идват от мобилните версии на социалната мрежа, където блокирането на рекламите е по-сложно. „Фейсбук“ е собственост на частната компания „Facebook, Inc“ със седалище в Силициевата долина, Калифорния, САЩ.