За първи път през последните 3 години компанията отчита осезаем ръст на традиционно силната за компанията категория на тонираните бои, който възлиза на 14% спрямо същия период през миналата година. Това до голяма степен се дължи и на лансирането на новия бранд SPIRIT, който допълва предлаганите до момента решения под марката „Хамелекон“.
Данните от тониращите системи на компанията в цялата страна показват, че най-търсените нюанси продължават да са в бледо-жълтата гама. След стартиралата за първи път в България инициатива „Цвят на Годината“ се наблюдава значителен интерес към „Нептун“, обявен от „Оргахим“ и Асоциацията на Интериорните Дизайнери в България за цвят на 2016 г.
По данни на търговците от края на 2015-та година, „Леко“ продължава да бъде най-предпочитаният бранд за интериорни решения. Тази позиция се затвърждава и от близо 17% ръст на продуктите за стени и тавани под марката Леко спрямо първото полугодие на предходната година.
Най-високи ръстове Оргахим бележи в строителното си направление с бранда „Deko Professional“ – 54% спрямо същия период за 2015-та. Това е резултат от повишаването полагане на топлоизолационни системи „Dekotherm“, както и от новите направления в строителното портфолио, като подовите покрития и хидроизолациите.