Авариите на „Топлофикация“ са нещо като „верижна реакция“ – отстранят едната, веднага се появява друга.
Така абонати на топлофикационното дружество, живеещи в района на бул. „Съединение“ и ул. „Болярска“ коментираха зачестилите аварии. Вече 10 дни – от 7 ноември, обитателите на „идеалния“ център“ стоят без отопление и топла вода.
Ако в началото температурите бяха сравнително високи – от порядъка на 15-16 градуса, сега са двойно по-ниски, не надхвърлят 8 градуса. Имаме малки деца, възрастни хора, какво да правим, жалваха се.
Според живеещите в района, въпреки едномесечната „профилактика“, заради която в жаркия август вместо с вода, се къпеха в собствената си пот, отстраняването на една авария води до друга. Нищо не е бутнато през лятото, коментираха потърпевшите. Те са възмутени и от това, че не са информирани и кога се очаква услугата да бъде възстановена. Последното съобщение на сайта на топлофикационното дружество е за цените, които абонатите ще трябва да плащат на т.н. „топлинни счетоводители“ за услугата „дялово разпределение“ до м. октомври 2018 г.
Живущите в центъра на града, където и днес няма топла вода и парно, казват, че в това студено време оценяват привилегията да имат достъп до тези две услуги, които за Русе се оказват лукс през изминалия месец.