България остава без туристическо лого

0

Причината е, че нито едно от седемте стигнали до финала графични изображения, не успя да събере достатъчно гласове. Конкурсът се прекратява  и засега няма яснота дали ще се обявява нов конкурс за лого. Предстои Министерството на туризма да обяви какви ще са стъпките оттук-нататък.

Новият опит за избор на туристическо лого идва след злополучното „яйца на очи“, разработено през 2013 г. от „Обединение за бранд България“ по общ проект за разработка на туристическия ни бранд срещу 1.6 млн. лв. от оперативната програма „Регионално развитие“. То не бе харесано от обществото и не бе прието като официален туристически символ на страната ни. Продължи използването на старото с жълто-оранжевата роза, което обаче се счита за архаично и недостатъчно атрактивно.

 

агенция за подбор на персонал
Изработка на сайтове, СЕО оптимизация, реклами в интернет
зарядни станции за електромобили

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Въведете коментар!
Въведете своето име тук