Това съобщиха от пресцентъра на компанията. Възможна последица от това за някои от клиентите е да получат сметка за период, по-дълъг от 30 дни, като компанията е готова в този случай да разсрочи плащането.
Досега дружеството разчиташе за отчитането на фирми – подизпълнители. С промяната ръководството се надява да подобри обслужването, защото отчетниците ще имат квалификация и права да решават и някои проблеми на клиентите.
От следващия месец ще се прилага и методът за балансово мерене на електроенергията. Това е технически способ за проследяване на количествата електроенергия, които се доставят в даден трафопост и след това се разпределят към клиентите, които се захранват от него, поясняват от дружеството. Системата за балансово мерене дава възможност да се определят местата, където са налице загуби на ток и да се предприемат конкретни мерки.
Това обаче означава, че служителите ще отчитат за ден всички клиенти от един трафопост, следователно датата за отчет на някои от абонатите ще се промени. Еднократно – през ноември, някои потребители могат да получат сметка за повече от 30 дни и съответно – за по-голяма сума. Ако срещат затруднение при плащането й, могат да поискат разсрочване.