Как се спира на ж.п.-прелез …

8

Малко преди 11 ч., на ж.п.-прелеза на ул. „Шипка“, водачът на автомобил  „Фолксваген“ явно решил, че ще бъде по-бърз от спускащата се бариера и вместо да спре, самонадеяно продължил пътя си. Така се оказал „заклещен“ между двете бариери. Наложило се да почака няколко минути, докато дежурният кантонер успее да се върне, да вдигне бариерата и автомобилът да се изтегли малко преди преминаването на влака.

Както се казва в такива случаи – коментарът е излишен …

агенция за подбор на персонал
Изработка на сайтове, СЕО оптимизация, реклами в интернет
зарядни станции за електромобили

8 КОМЕНТАРИ

  1. Бариерата в ляво е идиотска… Бариера се слага за да не се навлезе в прелеза, ане за да не се излезе от него. Слага се по посока на движението. Тая бариера отляво е амсалашка работа. А като се пускат и едновременно много ясно че ще се заклещват хора.

  2. Като знаеш,че бариерата се спуска поне 10 минути преди влака,рискуваш да се промушиш.Ако беше по-нормалното 2-3 минути е приемливо.

  3. Добре бе,грозен(notz),я кажи кой нормален ще се цопне там да чака влака да мине отгоре му??И защо въпросният кантонер не вдига бариерите няколко минути???

  4. Към “ taler “ : Ти знаеш ли какви глупости пишеш ? Често се били заклещвали … май ти и тоя с Голф-а се заклещвате само там 😀 … идиот !

  5. Към всички,които не са тъпаци тук:трябва да знаете,че на този прелез често се „заклещват“ коли,понеже трафика по улицата е много натоварен.Никак не е трудно човек да не види сигнализацията и да попадне между бариерите.И точно тогава кантонера ,който е длъжен да осигури безопасността,вдига на секундата бариерите и колата минава,след което ги пуска отново.Това е цялата философия,нещастници неграмотни!

  6. Откъде да се върне кантонера бе???Че и „няколко минути“,да не е отишъл за баничка?!

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Въведете коментар!
Въведете своето име тук