Кампания „Щедрата кошница на Каритас“ в подкрепа на хора в нужда

0

Каритас Русе стартира кампанията „Щедрата кошница на Каритас“ в подкрепа на хора в нужда

На 2 декември, в рамките на глобалната инициатива „Щедрият вторник“, Каритас Русе дава начало на кампанията „Щедрата кошница“, реализирана в партньорство с Kaufland България. Инициативата цели да подкрепи възрастни хора, самотно живеещи лица и семейства в затруднение чрез събиране на трайни хранителни продукти.

Дарителските пунктове в магазините Kaufland Русе – Ялта и Kaufland Русе – Дружба ще бъдат отворени на 2 декември от 10:00 до 20:00 ч., както и през следващите три уикенда – 6–7 декември, 13–14 декември и 20–21 декември. Във Варна кампанията ще се проведе паралелно в магазините Kaufland Варна – Трошево и Kaufland Варна – Бриз, на същите дати и в същия часови диапазон.

Всеки, който желае да се включи, може да дари трайни хранителни продукти като захар, брашно, олио, макаронени изделия, варива (боб, ориз, леща), консерви, лютеница, пастет, сладкиши и други продукти с дълъг срок на годност. Всички дарения ще бъдат разпределени от екипите на Каритас Русе и ще достигнат до възрастни хора и семейства в затруднение през зимните месеци.

„За много от хората, които подкрепяме, зимата е най-трудният период от годината. Дори малък жест като пакет брашно, консерва или сладки за празниците може да донесе спокойствие и усещане, че някой мисли за тях“, споделят от организацията.  „Благодарни сме на всеки, който ще се включи в кампанията и подкрепи каузата.“

От организацията приканват и всички, които искат да се включат като доброволци, раздавайки листовки в магазините или при подготовка на пакетите. Желаещите могат да се свържат с организацията на телефон +359 88 207 16 03 или на имейл office@caritas-ruse.bg

„Щедрият вторник“ (Giving Tuesday) е международен ден на добротворството, в който хора, организации и компании по целия свят обединяват усилия, за да подкрепят каузи и общности. Повече за инициативите в България можете да откриете на платформата на BCause – в помощ на благотворителността.

агенция за подбор на персонал
Дигитален маркетинг
зарядни станции за електромобили

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Въведете коментар!
Въведете своето име тук