Магистралата Русе – В. Търново продължава да е в „трета глуха“

0

Изграждането на магистралата Русе – В. Търново продължава да е в „трета глуха“. Това става ясно от думите на Дина Цоневска, главен експерт в дирекция „Пътна безопасност и планиране на дейностите по РПМ“ в Агенция „Пътна инфраструктура пред участниците в „Автомобилен форум 2023

По думите й пред участниците във форума, първите 7 километра от участъка Русе – Бяла очакват разрешение за строеж. Кога обаче ще може да започнат същинските строителни дейности и ще бъде направена първата копка, за момента не е ясно. Очаквало се това да стане в края на ноември. Кога обаче ще може да започнат същинските строителни дейности и ще бъде направена първата копка, за момента не е ясно.

През август регионалният министър Андрей Цеков заяви, че строителството ще може да започне през октомври, нещо, в което още тогава ТВН изрази съмнение. И тогава той заяви, че се очаква разрешение за строеж. Преди това колегата му от служебното правителство Иван Шишков обещаваше, че това ще стане през септември, с уговорката, че същинското строителство ще започне през пролетта на 2024 г.

Изпълнител на участъка Русе – Бяла е ДЗЗД „Хемус-16320“, с партньори в обединението: „Инфра Експерт“ АД, „Автомагистрали – Черно море“ АД, „Пътинженерингстрой-Т“ ЕАД и „Трансконсулт-22“ ЕООД. Дължината на участъка е 40 км, като срокът за строителството му е над 5 години и 8 месеца.

Изпълнител на обхода на Бяла е ДЗЗД „АМ Русе Търново“, с партньори в обединението: „Европейски пътища“ АД, „Грома Холд“ ЕООД, „Водно строителство – Благоевград“ АД, „Автомагистрали Хемус“ АД и „Пътпроект 2000“ ООД. Дължината на участъка е 35.4 км., като срокът за изпълнение е около 5 години.

Инженерингът на магистралата надскочи 1.5 млрд. лв., т.е. километър ще струва около 20 млн. лв.

агенция за подбор на персонал
Balkan eCommerce Summit
зарядни станции за електромобили

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Въведете коментар!
Въведете своето име тук