Магистралата Русе – В. Търново продължава да е в „трета глуха“

0

Изграждането на магистралата Русе – В. Търново продължава да е в „трета глуха“. Това става ясно от думите на Дина Цоневска, главен експерт в дирекция „Пътна безопасност и планиране на дейностите по РПМ“ в Агенция „Пътна инфраструктура пред участниците в „Автомобилен форум 2023

По думите й пред участниците във форума, първите 7 километра от участъка Русе – Бяла очакват разрешение за строеж. Кога обаче ще може да започнат същинските строителни дейности и ще бъде направена първата копка, за момента не е ясно. Очаквало се това да стане в края на ноември. Кога обаче ще може да започнат същинските строителни дейности и ще бъде направена първата копка, за момента не е ясно.

През август регионалният министър Андрей Цеков заяви, че строителството ще може да започне през октомври, нещо, в което още тогава ТВН изрази съмнение. И тогава той заяви, че се очаква разрешение за строеж. Преди това колегата му от служебното правителство Иван Шишков обещаваше, че това ще стане през септември, с уговорката, че същинското строителство ще започне през пролетта на 2024 г.

Изпълнител на участъка Русе – Бяла е ДЗЗД „Хемус-16320“, с партньори в обединението: „Инфра Експерт“ АД, „Автомагистрали – Черно море“ АД, „Пътинженерингстрой-Т“ ЕАД и „Трансконсулт-22“ ЕООД. Дължината на участъка е 40 км, като срокът за строителството му е над 5 години и 8 месеца.

Изпълнител на обхода на Бяла е ДЗЗД „АМ Русе Търново“, с партньори в обединението: „Европейски пътища“ АД, „Грома Холд“ ЕООД, „Водно строителство – Благоевград“ АД, „Автомагистрали Хемус“ АД и „Пътпроект 2000“ ООД. Дължината на участъка е 35.4 км., като срокът за изпълнение е около 5 години.

Инженерингът на магистралата надскочи 1.5 млрд. лв., т.е. километър ще струва около 20 млн. лв.

агенция за подбор на персонал
Работа в А.Л. Филтър
зарядни станции за електромобили

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Въведете коментар!
Въведете своето име тук