Желаещите да работят като лични асистенти трябва да са лица в трудоспособна възраст, безработни, заети – наети или самонаети, които могат да извършват допълнителен почасов труд; неактивни лица (студенти или придобили право на професионална пенсия за ранно пенсиониране – в трудоспособна възраст), които могат да извършват допълнителен почасов труд.
Документи ще се приемат в сградата на Община Русе на ул. „Черно море“ № 2, ет. 1, ст. 12, от 9,00 до 12,00 и от 13,00 до 16,00 ч., всеки работен ден от 11.11.2013г. (понеделник) до 15.11.2013г. (петък).
Необходими документи:
– заявление за кандидатстване по образец (получава се на място);
– копие от документ за самоличност;
– автобиография;
– свидетелство за съдимост;
– служебна бележка относно регистрация в Бюрото по труда (ако кандидатът е безработен);
– служебна бележка от месторабота (ако кандидатът работи или се самоосигурява);
– служебна бележка от образователна институция (ако кандидатът учи редовно обучение);
– пенсионно разпореждане (само за кандидат, който е придобил право на професионална пенсия за ранно пенсиониране и е в трудоспособна възраст);
– копие на сертификати за завършени обучителни курсове по сходни програми/проекти по дейността „Личен асистент;
– пълномощно (свободен текст) за лице, което да подаде заявлението от името на кандидата – ако не се подава лично.
Кандидатите ще бъдат класирани от комисия след провеждане на интервю. Списъкът с класираните кандидати ще бъде изнесен на 21.11.2013г. на ул. „Черно море“ № 2. Получилите под 12 точки кандидати няма да бъдат класирани.