Над 60 нови електронни административни услуги се предлагат в Община Русе, съобщават от общинската администрация в дунавския град. С това общия брой на услугите, които могат да бъдат осъществени електронно, вече е повече от 130.
Сред тях са записването в училища, детски ясли и градини, справка и заплащане на местни данъци и такси и други задължения. За улеснение на гражданите, вече се предлагат още 63 административни услуги, които могат да се заявят електронно. Сред тях са издаване на удостоверение за настоящ адрес; издаване на удостоверение за семейно положение; разглеждане и одобряване на инвестиционни проекти, по които се издава разрешение за строеж; издаване на удостоверение за декларирани данни; издаване на карта за безплатно паркиране на МПС, обслужващи хора с трайни увреждания и използване на улеснения при паркиране; заверка на документи по гражданско състояние за чужбина; вписване на сдруженията на собствениците в общинския регистър и други.
Планира се поетапно да се въвеждат още услуги, като до месец и заплащането им ще може да се извършва електронно.