Община Русе обявява подбор по документи и събеседване за позиции, изискващи висше и средно образование по следните специалности:
- В областта на висшето образование „Технически науки“, професионално направление „Архитектура, строителство и геодезия“ по специалности: „Пътно строителство“, „Транспортно строителство“, „Строителство на сгради и съоръжения“, „Строителство и архитектура на сгради и съоръжения“, „Архитектура“, „Архитектура, строителство и геодезия“, „Изследване и проектиране на строителни конструкции“, „Строителни конструкции“, „Водоснабдяване и канализация – мрежи и съоръжения“, „Геодезия“, „Кадастър“.
- В областта на висшето образование „Социални стопански и правни дейности“ професионално направление „Право“.
III. Специалности със средно образование – архитектура и строителство, водоснабдяване и канализация и геодезия.
- Допълнителни изисквания за специалностите с висше образование: Препоръчителен е професионален опит от минимум 1 година в съответното професионално направление на висшето образование. Изисква се познаването и правилното прилагане законите и подзаконовите актове към тях свързани с Закона за устройство на територията, Закона за административните нарушения и наказания, Административно процесуалния кодекс, Закона за местното самоуправление и местната администрация и Закона за администрацията.
- Необходими компетентности:
- Аналитична компетентност – да събира, обработва и анализира информация, да предлага ефективни решения и др;
- Ориентация към резултати – да планира, организира и контролира собствената си работа; определя приоритетите;
- Работа в екип – да работи ефективно в екип за постигане на общи цели;
- Комуникативна компетентност – ефективен обмен на информация; ясно изразяване в устна и писмена форма; да убеждава и води преговори и др.
- Фокус към клиента (вътрешен/външен) – ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на потребителите на услуги и дейности и др.
- Професионална компетентност – да познава и правилно да прилага законите и подзаконовите актове към тях.
- Дигитална компетентност – знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
VІ. Необходими документи:
- Писмено заявление за участие в подбор /свободен текст/.
- Автобиография – европейски формат
- Копия от документи за придобито образование, квалификация и специалност.
VІІ. Място за подаване на документите:
Документите за участие в подбора се подават на електронен адрес: mayor@ruse-bg.eu. Телефон за контакти 082/ 506-777 и 082/ 506-665 в срок до 18.10.2024 г.
Датата и часът на събеседването с кандидатите ще бъде обявен допълнително.