Специалисти от маркетинговата индустрия предупреждават, че решението на Илон Мъск да ограничи броя на туитовете, които потребителите на Twitter могат да четат, може да засегне усилията на новия изпълнителен директор на компанията Линда Якарино да привлече рекламодатели.
Мъск въведе това ограничение, за да се бори със „екстремните нива“ на извличане на данни и манипулиране на системата. Ограничението създава пречки за Якарино, която се опитва да възстанови отношенията си с рекламодателите след придобиването на Twitter от Мъск.
Ветераните от рекламния бранш смятат, че това действие затруднява усилията на Якарино и подкопава доверието към нея. Ограниченията вече са срещнали негативни реакции от потребители и рекламодатели, които са разколебани от хаоса, внесен от Мъск в платформата.
Неотдавна Twitter изисква от потребителите да влизат в профила си, за да разглеждат туитове, като Мъск го описва като временна спешна мярка за борба с извличането на данни.