Тя ще се появи на пазара под бранда Spirit. Портфолиото на марката включва висококачествени продукти за интериор, насочени към потребители с високи изисквания за качество и за издръжливост на покритията и цветовете.
За да се отговори на тези изисквания, са използвани специализирани дисперсии и добавки от водещи доставчици на суровини в световен мащаб. Разработката на продуктите отне на компанията около година, като в процеса боите бяха тествани многократно от професионалисти в боядисването (повече за продуктовата гама в прес-съобщението).
В духа на името си, брандът избра и своята стартова мисия – да спонсорира първата българска експедиция, покорила един от най-трудните върхове в алпинизма – Серо Торе в Патагония. Екипът, развял за първи път българското знаме на финала на този легендарен маршрут е подпомогнат от SPIRIT и ще помага, за да стигне историята за българския дух до повече хора.
Въпреки височината си от едва 3128 м се смята за един от предизвикателните върхове заради техническата си сложност, суровия климат и ледената му шапка, оформена от постоянните силни ветрове в южна Патагония. Скоростта на ветровете редовно достига до над 200 км/ч. На връх Йордановден върхът бе покорен на 6 януари в 16 ч. местно време от алпинистите Мартин Маровски и Виктор Варошкин.