Това стана ясно след среща на пътувалите с автобуса на „Красен Хармани“, които днес се събраха пред Съдебната палата в града.
Като причина те посочиха факта, че застрахователите изискват фактури като доказателство за това, какви и колко вещи са изгорели в автобуса. Те са категорични, че билетът е застраховка, която покрива обезщетения за живот, телесната повреда на пътниците или повреда на самото превозно средство. За похабените вещи потърпевшите трябвало да представят фактури. Освен това, всеки от пътниците трябвало да предяви индивидуален иск. Другият вариант е, да вземат документ от полицията във Франция и всеки да представи по двама свидетели.
Потърпевшите обаче се оплакват, че няма как да намерят фактури за багажи. Въпреки това те са категорични, че ще потърсят правата си.
Вторият автобус, който е бил изпратен да прибере пътуващите след инцидента, също е аварирал, оплакаха се пътниците. В Словения се наложило отново да спрат, докато аварията бъде отстранена. Много от потърпевшите се страхуват да пътуват обратно със същата фирма, въпреки че билетите им са двупосочни.