Питат клиентите на НАП доволни ли са от обслужването

0
Остава седмица

В 6-те въпроса с по 3 отговора са обхванати, както проявяваното от служителите равнище на професионализъм и готовност за съдействие към гражданите и фирмите, така и условията на работния процес и препоръките за подобрения. Стремежът на анкетата е, чрез конкретни въпроси и възможност за лесни, но ясни отговори да се определи цялостното ниво на обслужване на клиентите на приходната администрация в Русе. Такова проучване се извършва 2 пъти в годината вече 5 години и е свързано с европейския модел за оценяване на качеството EFQM.

„Приходните служители и нашите клиенти сме двете страни в общия процес по спазване на данъчното и осигурителното законодателство и целта ни с тази анкета е да станем по-обективни, принципни и коректни, за да улесним общата си работа. Надяваме се нашите клиенти активно да се включат в проучването, защото всички техни препоръки са много важни за нас и ние им отделяме сериозно внимание.”

пояснява директорът на офиса на НАП в Русе Йордан Йорданов.

агенция за подбор на персонал
Изработка на сайтове, СЕО оптимизация, реклами в интернет
зарядни станции за електромобили

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Въведете коментар!
Въведете своето име тук