С отпадането на извънредното положение се възстановява редовния график за плащане на консумираната електрическа енергия, напомнят от ЕНЕРГО-ПРО. Всички фактури, издадени след 13 май, ще бъдат с обичайния срок на плащане за битови клиенти.
От дружеството уверяват, че в трудната икономическа ситуация, в подкрепа на потребителите на електроенергия с финансови затруднения, ще запазят възможността за разсрочено погасяване на задължения на кандидатствалите битови и стопански клиенти, които отговарят на критериите за разсрочване.
Процедурата за разсрочване на задълженията остава облекчена и дава възможност при необходимост клиентите да договорят индивидуална схема за плащане на дължимите суми. За целта те трябва да се свържат с дружеството на телефон 0700 800 61, да посетят център за обслужване на клиенти или да изпратят имейл на адрес service@energo-pro.bg.
От компанията призовават за редовно заплащане на месечните задължения, за да няма натрупване на по-големи от обичайните суми и нежелани изключвания на електрозахранването заради неплатени сметки след 24 май 2020г.