Фирмата се занимава с производството на традиционно българско кисело мляко и на престижното изложение ще се представи с разработено от тях мляко. Специалното при тях е че киселото мляко е със парченца плодове, който са селектирани и се отглеждат в различни райони на страната. Уникалния продукт който ще бъде представен на изложението е кисело мляко с роза.
Младите мениджъри ще се борят за 30 награди в рамките на 12 конкурса, които ще излъчат най-добрия щанд, най-подготвения екип, най-атрактивните рекламни материали и каталог, най-ефектната презентация и уеб сайт, най-успешната банка и компанията, развиваща социално отговорен бизнес.
За по доброто представяне на УТФ „Данонико” се погрижи Идеята МИ – Маркетинг/Реклама. Те подадоха ръка на учениците в изготвянето на техните рекламни каталози, брошури, интернет сайт , както и специален видео клип.
„Ученици от ПГИУ „Елиас Канети” се борят за медал с кисело мляко от роза“
Идиоти … мляко ОТ роза или мляко С роза?