Заседнали тежкотоварни камиони предизвикаха „тапа“, заради която дължината на колоната автомобили надхвърляше 10 км. За преминаването на 60-те километра между двата града бяха необходими часове. Снегорините изпълняваха функциите на спасителни машини, за да изтеглят заседналите тежки камиони на места, където по-малко да пречат на движението.
По думите на и.д. директора на Областното пътно управление в Русе Пламен Петков, причината е, че водачите масово не спазват изискването задължително да се движат с вериги и по тази причина по заледените участъци „поднасят“, резултатът от което в повечето случаи е засядане в образувалите се край пътя преспи, които на места достигат два метра. Заседнали машини имаше между село Волово и разклона за Борово и край разклона за Две могили. Опашката от чакащи автомобили на изхода от Русе е с дължина няколко километра. Движението се регулира от полицейски патрули.
Като цяло пътят е почистен „до асфалт“, видя екипът на „Русе нюз“. Единствено на усойните места има заледявания, по някои от откритите участъци има незначителни навявания.
Така е и в града,макар и зимен сезон никой не си оставя колата и да ползва алтернативен транспорт…Уж криза,всеки реве,че няма пари,а то се вижда из улиците.Зимата гълта повече гориво,отделно нервите докато се шофира.
Много е просто, като не спазва наредбите и препоръките си има глоби за това. нека се пълни касичката и дано да се използва по предназначение а за такива моменти дано няма от тези шофьори които сипват за 10лв само за да стигнат до някъде 🙂