370 хил. лв. глоба за „Лидл“ заради заблуждаваща реклама

0
Двама ветовски

Санкцията беше наложена от Комисията още през 2013 г., когато бе установено, че рекламната кампания на веригата „Най-доброто от България, най-доброто от Европа“, има заблуждаващ характер.

Според Комисията и Съда, връзката между категорията рекламирани продукти и търговските им марки, ведно със словосъчетанието „най-доброто” създава убеждението за най-добро качество от тази категория, предлагано под съответните марки, за които е установено, че по качествените си показатели се доближават до границата на допустимите стойности за годност.

Всеки клиент на „Лилд“, който смята, че е ощетен от рекламната компания, може да предяви иск за компенсации по реда на Гражданския процесуален кодекс, допълват от антимонополния орган.

агенция за подбор на персонал
зарядни станции за електромобили

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Въведете коментар!
Въведете своето име тук