Още в първата обиколка той изпусна завоя край Симовата мелница, „захапа“ бордюра, „Мицубиши“-то му излетя във въздуха, помете монтиран на спасителното островче в района билборд и се заби в намиращото се там дърво. За късмет, пилотът се оказа без тежки наранявания, за разлика от автомобила, който е буквално потрошен. По всяка вероятност Маршавелов ще пропусне оставащите до края на сезона 2 състезания и рискува да загуби почти спечелената титла.
Инцидентът наложи близо половинчасово прекъсване на състезанието, докато автомобилът на Маршавелов бъде изнесен с кола на „Пътна помощ“. След подновяването най-бърз беше Пламен Камбуров с „Мицубиши“.
В най-масовия клас „Супер“ победата спечели Борис Григоров (БАМС) със „Ситроен“ С2, а в клас РС2000 – Ангел Григорчев (АСК Плевен рейсинг) с Рено „Клио“. От русенските представители с най-добро класиране е Румен Коев, който със своя ВАЗ 2101 зае четвърто място в клас „Супер“.
Общо в надпреварата, която въпреки лошото време беше наблюдавана от няколко хиляди любители на екстремните спортове, взеха участие 32 автомобила.
Важното е,че господина Пантелеев се води директор на писта!Да,той дъжда не може да спре,но за билборда е длъжен да вземе мерки!Излиза,че г-н ДИРЕКТОРА отговаря за всичко и за….нищо!
През Монако не преминава международен товарен трафик.Организацията на Ф1 в трите дни е на светлинни години от организирания лайнарник в Русе.Всички в Монако са наясно със значението на Гран При и изнасят всички автомобили извън града на специални паркинги.