Най-добрите начини да залагате на футбол с намаляващи коефициенти

0

Падащите коефициенти са важен аспект от футболните залози, който трябва да се разбере и върху който трябва да се съсредоточите. Той има потенциала да повлияе на решенията за залагане. Но какво представляват те и как можете да ги използвате в своя полза?

Какво означават падащите коефициенти?

Когато дадена селекция на пазара за залози се скъси, това се нарича падащ коефициент. Помислете за футболен мач от Висшата лига в Англия. Букмейкърът обикновено определя пазарната цена доста предварително.

Когато наближи началният час, тези ранни коефициенти няма да са същите. Букмейкърите отварят пазарите рано, понякога няколко седмици или дори месеци преди насрочената дата. Техните числа за сигурни прогнози се използват за определяне на началните коефициенти. Те не отчитат какво ще направи публиката.

Всички пазари за залагания се променят с времето и никога не са постоянни. Те започват да стават по-стабилни едва в деня преди мача.

Какво води до спад на коефициентите?

Помислете за дербито на Манчестър в EPL, един от най-важните мачове в английската лига. Седмица преди мача фаворитите от Манчестър Сити са с коефициент 11/10 за победа. С наближаването на мача обаче коефициентите за Ман Сити стават все по-малки, тъй като все повече хора подкрепят победата им.

В резултат на това до началото на мача те са фаворити за победа с коефициент 4/6. Пример за това е намаляването на коефициентите. То показва ясна пазарна тенденция в полза на определен избор.

Казано по-просто, колкото повече подкрепа получава даден избор за футболни залози от играчите, които правят залози, толкова по-нисък става коефициентът.

Какво е значението на намаляването на коефициентите при футболните залози?

Падащите коефициенти са значими, защото могат да повлияят на решението за залагане, тъй като са причинени от пазарна подкрепа. Ето някои неща, които трябва да вземете предвид при понижаването на коефициентите:

– Намаляването на коефициента на възприеман аутсайдер може да показва нещо като важно развитие на новините в отбора.

– Забелязването на селекции с намаляващи коефициенти може да се използва като част от стратегия за залагане.

– Намаляването на коефициента е инструмент за разчитане на пазара, но не гарантира, че селекцията ще спечели.

Най-ефективният начин за използване на падащите коефициенти

Подкрепа на залога – понижаването на коефициентите може да бъде толкова просто, колкото да наблюдавате коефициентите за даден мач, за да видите дали те се променят. Ако сте обмисляли да изберете победител и коефициентите за този отбор започнат да падат, това може да е добър момент да вземете решение.

Влезте рано – При футболните залози целта е да хванете селекциите при най-добрите им коефициенти. Тоест, преди или, по-реалистично, малко след като те започнат да се движат. Ако например коефициентът за победа на Челси над Ливърпул в даден мач изведнъж намалее, това е защото голям брой играчи подкрепят лондонския клуб да спечели този топ мач във Великобритания. Решението е да се вземат коефициенти възможно най-скоро, за да се избегне спадането на коефициентите.

Връщайки се към сценария, при който коефициентът на Челси да победи Ливърпул се скъсява, приемете, че 1000 души, залагащи за „сините“, са изместили пазара. Няма как да знаем дали тези 1000 залагащи са подкрепили правилния отбор.

Тъй като коефициентите на Челси се намаляват, коефициентите на Ливърпул ще се увеличат. Така че сега може би е добър момент да обмислите залог за победа на Ливърпул. Намаляването на коефициентите може да се дължи на подценяване на даден отбор от страна на залагащите, което може да доведе до добра възможност за залог.

Стратегия за понижаване на коефициентите – понижаването на коефициентите може да се използва във Ваша полза. Например, стратегия за падащи коефициенти може да се създаде, като се подкрепят само селекции, които са се движили в определен диапазон на падащите коефициенти. Праг, при който даден отбор се движи в диапазон от 10% от началния коефициент, може да показва тенденция към силни селекции.

агенция за подбор на персонал
Изработка на сайтове, СЕО оптимизация, реклами в интернет
зарядни станции за електромобили

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Въведете коментар!
Въведете своето име тук