За това предупреждават от ЕНЕРГО-ПРО. Причината е техническо обновяване на системата за обработване на клиентски заявки и плащания. Компанията въвежда нова, съвременна версия на системата, с по-разширени функционалности, съобразени с новата, динамична пазарна среда, в която оперират енергийните компании в България. Това обаче налага временно прекъсване на работата на онлайн касите за заплащане на консумирана електроенергия. През този период няма да бъде възможно разплащането на касите в центровете за обслужване на клиенти на ЕНЕРГО-ПРО, в паричните салони на нашите партньори от Български пощи и Информационно обслужване.
Клиентите, които са забавили плащането на сметките си за електроенергия или срокът им за плащане изтича през периода 20 – 24 юни, могат да използват касите на Изипей, които ще работят с обичайното си работно време (адресите могат да бъдат намерени на интернет страницата на Изипей: http://www.easypay.bg), както и касите на Фаст Пей (адресите са налични на интернет страницата на Фаст Пей: www.fastpay.bg).
Алтернативните възможности, които компанията е предоставила на своите клиенти за заплащане на задълженията по безкасов път са: чрез директен дебит, банков превод, ePay, Transcard, iCard и др.