Внезапна повреда в алтернатора извади от пистата водача във втория кръг на състезанието – българския болид Sin R1 GT4, пилотиран от Андреас Гюлден. След първите места в тренировките и в квалификацията за европейските GT4 серии, отборът на Даскалов стартира в първия кръг с наказания – 15 секунди в бокса и с общо 65 кг тежести, които доведоха до второ място в първия ден на състезанието.
Заради настъпване на бялата линия от Анди Гюлден в събота, отборът получи 30 секунди наказание, с което му отнеха второто място и остана осми.
Това обаче не попречи на феновете на автомобилния спорт да обявят българският отбор и създателя на болида Росен Даскалов бяха обявени от феновете в Монца за най-добър отбор с най-бърза кола.
Други два автомобила Sin R1 GT4 участваха по същото време в състезанието Pirelli World Challenge, проведено в Бирмингам, Алабама. Болидите отново донесоха две първи места, едно четвърто и едно пето, с което се утвърдиха като най-бързите коли за своя клас.
За първи път в спортната ни история професионалният ни отбор София Кар Моторспорт и първият български производител на спортни и състезателни автомобили Sin Cars бяха партньори с един от най-добрите отбори в Европейските GT4 серии – немският Mathol Racing. Mathol Racing е дългогодишен шампион във VLN сериите (Veranstaltergemeinschaft Langstreckenpokal Nürburgring), както и на 24 часа на Нюрбургринг.