Козметичната компания L’Oreal представи нов, революционен начин за диагностика на кожата. Технологията, предназначена за крайни потребители, е базирана на добавена реалност и изкуствен интелект (AI). Разработена е съвместно с ModiFace – компания, специализирана в продуктите за разкрасяване, създала алгоритъм, задвижван от AI.
Използват се експертните познания на L’Oreal и нейната огромна база със снимки. Алгоритъмът е трениран върху 6000 клинични образа за стареенето на кожата и върху 4500 селфита на жени от 3 различни етнически групи (азиатска, кавказка и афро-американска), направени при различно осветление.
Благодарение и на съвместна работа с дерматолози, алгоритъмът предоставя изключително прецизна оценка на кожата дори и при различни лицеви изражения и всевъзможни условия на снимане (светлина, позиция на телефона).
Услугата Vichy SkinConsult е първото приложение на новата диагностична технология. Тя ще бъде достъпна на уебсайтовете на марката по-късно тази година. Ще предоставя на жените индивидуална диагностика чрез селфи, качено на уебсайта, и персонализиран продуктов режим.
Дигиталната трансформация на L’Oreal започна. Ще се използват гласови команди, добавена реалност и изкуствен интелект. Компанията вече предложи иновативни услуги като виртуална пробa на грим и различен цвят на косата и онлайн консултации на принципа на добавената реалност, а сега въвежда и онлайн диагностика на кожата.