„Фейсбук“ въвежда автоматичен превод на публикациите

0
Facebook

Функцията най-напред беше налична само за страници на компании, търговски марки и знаменитости. Сега тя ще е налична за всички потребители.

„Администраторите на страници и други потребители във „Фейсбук” ще могат да създадат отделен пост едновременно на няколко езика, а хората, които говорят някой от тези езици, ще могат да видят публикацията само на предпочитания от тях език. Това спомага за комуникацията с по-широката публика”, гласи съобщение на компанията. Повече от половината от 1,5 милиарда потребители във „Фейсбук” говорят език, различен от английския, гласи още обосновката на социалната мрежа. Сред факторите, чрез които „Фейсбук” ще определя как да превежда постовете включват посоченото от потребителя местоположение и най-често използваните от него езици. Целта на компанията на Марк Зукърбърг е в даден момент да премахне напълно езиковите бариери в социалната мрежа.

агенция за подбор на персонал
зарядни станции за електромобили