„Meta“ пуска инструменти за разделяне на реклами от вредно съдържание

0
Photo illustration Meta logo and Facebook - Instagram seen displayed on a smartphone In Brussels - Belgium on 08 October 2022. (Photo Illustration by Jonathan Raa/NurPhoto via Getty Images)

Европейците ще могат да банват реклами във Facebook и Instagram.

Meta Platforms обяви, че пуска сега отдавна обещана система за рекламодателите, за да определят къде да се показват техните реклами. Това е в отговор на исканията им да се дистанцират в маркетирането си от спорни публикации във „Фейсбук“ (Facebook) и „Инстаграм“ (Instagram).

Съгласно плана, Meta ще позволи на потребителите в ЕС да изберат версия на услугите, която ще ги насочва само към реклами, базирани на широки категории, като например възрастовия им диапазон и общото местоположение – без да използва, както прави сега, данни като това какви видеоклипове гледат или върху какво съдържание кликват в приложенията на Meta, казват източниците.

Meta също така ще предостави отчет чрез фирмата за измерване на реклами Zefr, показващ на рекламодателите във „Фейсбук“ точното съдържание, което се е появило до техните реклами, и как е категоризирано.

Саманта Стетсън, вицепрезидент на „Мета“ за Съвета на клиентите и търговските отношения в индустрията, каза, че очаква Meta да въведе по-детайлен контрол с течение на времето, така че рекламодателите да могат да определят своите предпочитания по различни социални въпроси.

Възможността за контрол ще бъде достъпна първоначално за пазарите с основни езици испански и английски, с планове за разширяването им до други райони и до форматите Reels и Stories и видеорекламите на компанията по-късно тази година.

 

агенция за подбор на персонал
зарядни станции за електромобили

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Въведете коментар!
Въведете своето име тук