Интересът бе толкова голям, че се наложи организаторите да поставят и допълнителни столове, за да може Голямата зала на Доходното здание да побере всички желаещи да присъстват на концерта. Сред публиката в залата беше и Негово светейшество българският патриарх Неофит, на когото мнозина от присъстващите не пропуснаха да целунат ръка.
Оркестърът на северната ни съседка достойно защити реномето си на един оркестър от световна величина. Интерес предизвикваше и програмата му, съчетала произведения от автори, представители на различни течения в музиката романтизъм, импресионизъм, програмна музика, някои от които взаимно отричащи се – Прелюд в унисон от Джордже Енеску, „Морето“ на Клод Дебюси, Увертюра „Римски карнавал“ от Хектор Берлиоз, Концерт за цигулка № 1 от Хенрик Виенявски. Под палката на диригента Кристиан Бадя, гостите от отвъдната страна на Дунав показаха изключително майсторство. Звукът им, от ефирно нежен до гръмотевично мощен, предизвика бурните аплодисменти на присъстващите бе изключително балансиран и пленяващ. На познатото си високо ниво бе маестро Минчо Минчев, който изпълни концерта на Виенявски. А „бис“-ът на оркестъра, увертюрата към „Кармен“, бе толкова искрящ и запалващ, че премина и с участието на публиката.