Това съобщиха от Областната администрация в Русе. Заинтересованите организации, които желаят да се включат в дейността, могат да го направят, като номинират свой представител в срок до 13.00 часа на 20.03.2015 г. Необходимо е за посочат име, статут в организацията, данни за контакт и направление от дейността на работната група, в което ще участват:
- извършване на количествена и качествена оценка на дървесните видове в сервитута на пътищата I, II, III клас, с оглед на евентуалното премахване на част от тях;
- изготвяне на подробна справка и сравнителен анализ на броя на ПТП, брой загинали и травматизма за период от 5 години назад за участъците с концентрация на ПТП (характер на ПТП-та и места с най-висока концентрация);
- проучване на нормативната уредба и посочване на възможните пречки, както и подготовка на предложения за промяна в нея.
Номинациите следва да се подадат в посочения срок в деловодството на Областна администрация – Русе или на електронен адрес: governor@ruse.bg
До т.нар. „Динамитко“: кое, как и колко се товари е доста далеч от кухото ти и явно безпочвено самочувствие. Ако няма какво смислено да напишеш, не пиши. Иначе повече би ти отивало прозвището „Паразитко“.
Както винаги истината е по средата,ама като гледам катастрофите колите никак не са 30 годишни и технически неизправни и сигурно доста хора щяха да са живи ако имаше отстояние на дърветата от пътя поне 20-30метра.
Знаци не им трябват. Ако им трябваха нямаше да се чудят как да махат дърветата. Дървото му се е изпречило на пътя че е предпоставка за ПТП. Той като литне в полето не е ли ПТП ?
В повечето Евро държави има стандарти на какво разтояние от настилката може да има различни неща ( Дървета , пътни знаци,рекламни пана и др.)така че да не пречат както „лудите “ така и на „нормалните “ шофьори. Например в Германия , Гърция и други покрай пътя има само знаци и то изработени и поставени така , че да пазят возещите се в автомобила.
Не забравяйте ,че всички тези препятствия са от дясната страна на автомобила и в повечето случаи са наранени пътниците .Интересно в Гърция ,Испания ,Португалия кой прави сянка на пътя.
Преди да се сече (ако се вземе такова решение), да се реши как ще се компенсира отсеченото и как ще се контролира всичко това.
Да караш колело не е тъпо.
Най-после се сетиха , че мястото на дърветата е в гората , не край пътя.
Дано тъпите природозащитници (които карат само велосипеди) да не провалят добрата инициатива.