Проучват необходимостта от премахване на крайпътните дървета

8

Това съобщиха от Областната администрация в Русе. Заинтересованите организации, които желаят да се включат в дейността, могат да го направят, като номинират свой представител в срок до 13.00 часа на 20.03.2015 г. Необходимо е за посочат име, статут в организацията, данни за контакт и направление от дейността на работната група, в което ще участват:

  • извършване на количествена и качествена оценка на дървесните видове в сервитута на пътищата I, II, III клас, с оглед на евентуалното премахване на част от тях;
  • изготвяне на подробна справка и сравнителен анализ на броя на ПТП, брой загинали и травматизма за период от 5 години назад за участъците с концентрация на ПТП (характер на ПТП-та и места с най-висока концентрация);
  • проучване на нормативната уредба и посочване на възможните пречки, както и подготовка на предложения за промяна в нея.

Номинациите следва да се подадат в посочения срок в деловодството на Областна администрация – Русе или на електронен адрес: governor@ruse.bg

агенция за подбор на персонал
зарядни станции за електромобили

8 КОМЕНТАРИ

  1. До т.нар. „Динамитко“: кое, как и колко се товари е доста далеч от кухото ти и явно безпочвено самочувствие. Ако няма какво смислено да напишеш, не пиши. Иначе повече би ти отивало прозвището „Паразитко“.

  2. Както винаги истината е по средата,ама като гледам катастрофите колите никак не са 30 годишни и технически неизправни и сигурно доста хора щяха да са живи ако имаше отстояние на дърветата от пътя поне 20-30метра.

  3. Знаци не им трябват. Ако им трябваха нямаше да се чудят как да махат дърветата. Дървото му се е изпречило на пътя че е предпоставка за ПТП. Той като литне в полето не е ли ПТП ?

  4. В повечето Евро държави има стандарти на какво разтояние от настилката може да има различни неща ( Дървета , пътни знаци,рекламни пана и др.)така че да не пречат както „лудите “ така и на „нормалните “ шофьори. Например в Германия , Гърция и други покрай пътя има само знаци и то изработени и поставени така , че да пазят возещите се в автомобила.
    Не забравяйте ,че всички тези препятствия са от дясната страна на автомобила и в повечето случаи са наранени пътниците .Интересно в Гърция ,Испания ,Португалия кой прави сянка на пътя.

  5. @Pepo, а дали мястото на автомобилите не е на пътното платно, какво търсят по полето? Тази тема е обсъждана 1000 пъти, но явно ще вдигат някоя цена или данък, щом пак я вадят на дневен ред, ако не е това ще е пешеходци срещу автомобилисти, пушачи срещу непушачи и т.н. Тези дървета пазят сянка през лятото. Когато слънцето нагрее този тъмен асфалт ще трябва да забраним и движението на всичко над 3 тона, защото ще „изплискват“ асфалта. Това НЕ са само тирове в това число влизат камиони с хранителнителни продукти, куриерски, всякакви течности горива, ако щеш и мляко (по-горе dmv може да обясни как се зареждат), междуградски, междуселски транспорт, туристи и т.н. Ами да затвори и държавата заради една шепа състезатели с 30 годишни технически неизправни (да не казвам марката) автомобили. Зимата по тези дървета се опъва мрежа която да спира снега – това нещо от 30 години не се прави. Така че дърветата са необходимост, а не за красота. Ако няма да има дървета (защото пречели на някой) пътят трябва да се прави от бетон – асфалта е мек и навремето можеше да се види как се изплисква покрай спирките, сега не с еползва толкова градски транспорт, а и машините са по-леки.
    Отностно статията: „…премахване на крайпътните дървета като предпоставка за пътно-транспортни произшествия.“. Когато ходих на училище ни учеха че дърветата имат коренова система. Дойде „демокрацията“ и явно вече и дърветата могат да се движат по платното. „предпоставка за пътно-транспортни произшестве“ може да е движение с несъобразена скорост с пътните условия и настилка от водача на МПС, всякакви грешки при предприемане на маневра, но не и дърво с коренова система, което си стои там повече от половин век и в голяма част от случаите е било там още преди да се родят голяма част от блъскащите се в него.
    Темата е дълга и глупава… Тока ли ще вдигат, водата или ДДС?

  6. Преди да се сече (ако се вземе такова решение), да се реши как ще се компенсира отсеченото и как ще се контролира всичко това.

  7. Най-после се сетиха , че мястото на дърветата е в гората , не край пътя.
    Дано тъпите природозащитници (които карат само велосипеди) да не провалят добрата инициатива.

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Въведете коментар!
Въведете своето име тук