Визията е първото нещо, на което обръщаме внимание. Опаковката и добрият външен вид привличат неудържимо и създават нагласи. Едва на второ място идва интересът към съдържанието, защото за да проявим желание да го видим, първо трябва фасадата да ни впечатли.
Компаниите влагат космически суми за реклама и изграждане на имидж – било то на личност или на продукт. Луксът привлича като магнит. Той е еталон за добър начин на живот и висок социален статус. Контактът с успели хора подклажда самочувствието и увереността ни.
Мъжете нямат чак толкова голям изобр на красиви и стилни аксесоари, както дамите. Затова нещата, сред нещата с които разполагат е добре винаги да има часовник, елегантни обувки и не на последно място – качествен и разпознаваем парфюм. За имиджа на дамите важат следните детайли: стилен тоалет, красива практична чанта, токчета, аксесоар – фишу или брошка за акцент и… оригинален и колкото се може по-шармантен парфюм.
Неслучайно допирните точки за повишаване на имиджа и при двата пола са обувките и парфюмите. Бизнес, политика, икономика или изкуство – в която и сфера да надникнем няма да открием нито един представител на елита без придружаващия го невидим подпис – уханието, с което човекът се асоциира и гордо демонстрира своя имидж и статус.