Русенци „греят на „Таймс скуеър“

0

Младият пианист Николай Димитров и преподавателката му Даниела Кюркчиева от Училището по изкуствата се оказаха част от рекламната кампания „Love is on“ световноизвестна козметична компания.
Оказва се, че за да се появиш на рекламите на „Таймс скуеър“, е нужно да си в подходящото време на подходящото място. Миниатюрна камера, разположена на площада, в определен момент улавя събралото се множество от хора. Постепенно се прави увеличение на картината, докато се фокусират няколко човека, които да попаднат в рамките на едно сърце. Тази снимка се появява на рекламата няколко пъти, като същевременно се популяризира кампанията „Love is on“ – до 31 декември да се изпратят снимки, свързани с любовта, като най-добрите ще бъдат представени в специална реклама на „Таймс скуеър“.
Русенци се оказаха късметлии да попаднат два пъти в „сърцето“, тъй като това заснимане се прави съвсем за кратко, след което се чака поне половин час да се завъртят останалите реклами и отново да започне играта.

агенция за подбор на персонал
зарядни станции за електромобили

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Въведете коментар!
Въведете своето име тук