През изминалия месец януари гр. Русе бе домакин на първото за града целодневно обучение по Facebook и Instagram маркетинг. То събра над 70 човека не само от гр. Русе, но и от региона. Всички бяха дошли, за да поставят основите на знанията си в областта на дигиталния маркетинг.
В момента онлайн средата бързо променя правилата си и затова е нужно човек постоянно да се информира и да бъде в крак с тенденциите. Точно такава личност е и организаторът и лектор на събитието Ивайло Тодоров. Той е млад онлайн предприемач с над 6 години практически опит като маркетинг специалист. Освен това е и основател на образователния проект „Markethink“, в който показва как хората могат да използват интернет, за да започнат бизнес или да развият съществуващ такъв.
„В момента подобни събития се правят основно в по-големите градове, като София и Варна, и ми се иска да променя това. Аз също съм от Русе и останах приятно изненадан от интереса на хората към събитието и това ми доказа, че в града все още има хора, които искат да се развиват като професионалисти и да правят собствен бизнес по възможно най-добрия начин.“, сподели Ивайло Тодоров.
По време на самото събитие бяха обяснени едни от най-важните неща, които са нужни, за да бъде ефективна рекламата в дигиталния свят. Разбира се, не липсваха и примери от реалната практика на лектора, защото теорията и практиката винаги вървят ръка за ръка.
Успехът, който това събитие пожъна е и основополагащ на идеята за редица такива събития, свързани с различни аспекти на дигиталния маркетинг. Тяхната цел ще бъде да разшири колкото се може повече полето от знания на хората, искащи да се развиват в тази необятна сфера.
Очаква се още едно целодневно обучение по Facebook и Instagram маркетинг през месец март, като този път то ще бъде насочено към по-напредналите в областта.