Умуват върху разширението на пътя Русе – В. Търново

8
9702
кръговото

Това е заявил областният управител на Русе Венцислав Калчев по време на среща с ръководството на Община Бяла. Обсъдени са били и различни решения за отстраняване на проблемите по кръговото движение на моста на река Янтра при град Бяла и на пътя Бяла – Попово.

Мнението на Калчев е, че въпреки доброто състояние на пътя в момента, отсечката Русе – Бяла е остаряло инженерно съоръжение. Ще се търсят възможности за започване на проектиране и изграждане на 3-лентови участъци от пътя, като с това ще се увеличи неговата пропускателна способност и ще се подобри безопасността на пътуването.

По това шосе продължава да се осъществява натоварен трафик от стотици тежки камиони на ден от България и Турция през Дунав мост към другите европейски страни и обратно.

8 КОМЕНТАРИ

  1. Няма какво да се умува!Този път, е част от пан европейски коридор №9 за него спокойно може да се кандидатства по европейските проекти за финанасиране на магистрален участък.Явно няма желание!

  2. Поредната пушилка от русенски управник! Въпроса го разгледал на много “високо” място,на среща с ръководството на Община Бяла, на които е хвърлил прах в очите господина.

  3. Грешката е в заглавието. Умуват как да ги откраднат не как да построят нещо… 🙂 Статистика малко – на ден през КПП Дунав мост минават 1100-1400 ТИР-а по 70 лв такса и ето ти малко парички за стоежа. Само при температура над 35 градуса спират “уж” ТИР-овете. поне от последните 5 години понеже съм запознат таксата е 70 лв – смятайте колко парички седят някъде и се поделят.

  4. До любомир кадийски – Ходи бе, ти откъде минаваш за София? Или май четеш заглавията и скимуцаш уж по темата!? Областният коментира отсечката Русе-Бяла / това за сведение, ако не ти се чете статията/

  5. А бе Недко Димитров, тия пътища по които се движиш сега кой ги направи бе шушуминга царя ли или Иван Костов или Бойко? Само си чешете езиците и злобеете-бъдете реалисти, като бяхме “демо-крация” до сега какъв го забелихме-глад и мизерия само!

  6. При това ниво на мат’ряла,изборите сякаш не са за партии,а за пътно-строителни фирми.