В САЩ отчитат спад в продажбите на цифрова музика

1

Спад в количеството на продажбите се усеща за първи път след старта на онлайн-магазина iTunes през 2003 г.

Анкетираните от Billboard представители на музикални компании определят спада на продажбите с нарастването на популярността на стрийминг-услугите като Pandora и Spotify. Заплащайки месечен абонамент, при тях потребителят може да слуша цялата музика от каталога.
През изминалата година продажбите на винилови грамофонни плочи са се увеличили с над 30 на сто. Броят на продадените плочи е 6 милиона, докато през 2012 година същият показател е бил 4,55 милиона. Едновременно с това са били продадени с 14,55% по-малко компактдискове.

агенция за подбор на персонал
зарядни станции за електромобили

1 коментар

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Въведете коментар!
Въведете своето име тук