Важна ли е продуктовата фотография за Вашия онлайн магазин?

0

Какво е продуктовата фотография?

С бума на онлайн търговията заснемането на отделните стоки се превърна в задължително условие, за да се реализират самите продажби. Продуктовата фотография дава възможност на клиента да избере съответния артикул. По тази причина ролята на снимките е водеща, за да се изтъкнат предимствата на съответния продукт, който се предлага в онлайн магазина.

 

Самата продуктова фотография има свои особенности, които са свързани с представянето по най-добър начин на конкретната стока. Фонът, позиционирането, начинът на снимане и още много фактори за самия обект са от значение при направата на снимките. 

 

Добрата фотография изисква предварителна подготовка, качествена техника, а с професионално око зад обектива, резултатът е гарантиран. Ако имате онлайн магазин определено се нуждаете от помощта на специалист при изготвяне на фотографиите на продуктите. Нямате ли възможност да си го позволите, следвайте основните правила за начинаещите в бранша.

 

Азбучни правила в продуктовата фотография

Качествената снимка изисква добра техника. Удобство за начинаещите с продуктовата фотография е, че съвременните мобилни телефони също правят отлични фотографии. Достатъчно е да се снабдите с някои допълнително пособия, които да подобрят крайния резултат. 

Изображението ще е стабилно, ако има къде да застопорим камерата или телефона. За целта е необходим статив, за да може да се направи неподвижно устройството, докато снимате. На следващо място е важно да имате нужното осветление. Рефлекторите помагат за точно насочване на светлината и по-доброто представяне на продукта. 

В продуктовата фотография за онлайн магазин най-подходящ е белият фон за изпъкване на конкретния артикул. Фотографската палатка може да разреши редица проблеми при направата на качествени снимки. Самата палатка представлява куб, които е изработен от бели стени от дифузен материал. С нейна помощ дори непрофесионалист ще постигне хубави снимки да дадени продукти. При онлайн търговията фокусът е актентиран върху съответния артикул и неговите характеристики. Професионалните фотографи съветват, ако е необходимо да се направи обработка на готовите снимки за по-добър резултат. Основните корекции почти винаги са две – да се увеличи контрастът на изображението за сметка на фона. 

 

Важна ли е продуктовата фотография за Вашия онлайн магазин?

 

Снимката на дадената стока е това, което може позволи на купувача да избере необходимия му продукт. Колкото по-добре е представен артикулът, толкова по-голям е шансът да бъде предпочетен. Всеки търговец с дългогодишен опит знае, че външният вид на стоката продава. Продуктовата фотография цели именно това – да покаже в отлично състояние предлаганите артикули, за да бъдат купени. 

 

Хит в снимането за онлайн магазини напоследък е 360-градусовото показване на продаваните изделия. По този начин купувачът може да ги разгледа под различен ъгъл в интернет и да добие реална представа за тях. 

Да се доверим ли на професионалистите?

 

Ако имате възможност, най-добре стартирайте магазина си с помощта на професионален фотограф. Началото винаги е от огромно значение за налагането на определени стоки на пазара. Пък и специалитите са тези, които имат достатъчно опит, за да дадат ценни съвети за заснемането и самото представяне на продуктите. После може спокойно да следвате техните препоръки и да продължите сами да обновявате със снимков материал вашия онлайн магазин.  

 

PhotoPro е българско фотостудио, което е специализирано в професионалното изработване на фотосесии. В него работи екип от креативни фотографии, които изработват продуктова фотография. Студиото предлага направата на снимки на модни изделия, на различни по вид продукти за интернет продажба. При необходимост се работи с професионални манекени, които може да бъдат наети за конкретна фотосесия. 

С помощта на PhotoPro поръчаните снимки определено ще са начин да завладеете пазара. Професионално направените фотографии винаги представят по оптимален изглед съответните стоки.  Може те да следват определена концепция, която да се превърне в запазена марка на онлайн магазина. Това ще спомогне за неподражаем и разпознаваем вид на артикулите.  

 

Снимки: Pixabay

Най-добрата агенция за подбор на персонал

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Въведете коментар!
Въведете своето име тук