ВиК-Русе вече няма да приема показания по телефона

0

Преустановява се подаването на показания на телефонните номера в информационния център на „ВиК“ ООД – Русе, съобщават от дружеството.

Причината са зачестили сигнали от потребители относно невъзможност за предоставяне на данни за потреблението на обявените за тази цел телефонни номера.

С цел осигуряване на максимална коректност при събирането на данни за потреблението ще се извършва ежемесечно отчитане на:

  • общите водомери в сградите в режим на етажна собственост;
  • водомерите на потребителите на ВиК услуги за стопански и обществени нужди;
  • отчитане веднъж на три месеца на всички индивидуални водомери.

От дружеството изразяват увереност, че мярката ще спомогне за подобряване на отчетността, като ще ограничи вероятността от регистриране на неточности при подаването на данни.

От там припомнят, че съгласно чл. 23., ал. 2 от Общи условия за предоставяне на ВиК услуги на потребителите на ВиК оператор „Водоснабдяване и канализация“ ООД – Русе отчитането на индивидуалните водомери след общия водомер се осъществява най-малко веднъж на три месеца до 24 часа след отчитането на общия водомер. В чл. 23, ал. 3 се посочва, че „В междинните периоди между два отчета ВиК операторът ежемесечно начислява количество изразходвана вода, определено въз основа на средния месечен разход от предходните два отчета. След отчитане на показанията на водомерите количеството вода се изравнява в съответствие с реалното потребление“.

Отговорността за осигуряването на достъп до водомерите е на потребителите, затова от ВиК призовават гражданите да съдействат на служителите ни при извършване на визуално отчитане.

Датата на отчитане може да разберете по три начина:

  1. като посетите раздел „График за отчитане“ в уебсайта на дружеството: https://www.vik-ruse.com/prowerka-na-grafik;
  2.  от съобщението за предстоящо отчитане, което отчетниците поставят предварително на видно място във Вашата сграда и  чрез мобилното ни приложение ВиК-Русе, което може да изтеглите от Google Play.
  3. В случай че нямате възможност да осигурите достъп до измервателния уред в деня на отчитане, може да подадете данни за потреблението си онлайн чрез раздел „Домакинства“, подраздел „Самоотчитане на водомер“ в уебсайта на „ВиК“ ООД – Русе на следния адрес: https://www.vik-ruse.com/domakinstva/samootchitane. Извършването на самоотчитане се допуска само ако водомерът Ви е изправен и пломбиран.

Самоотчитането чрез уебсайта на дружеството е възможно в деня, посочен в графика/съобщението за предстоящо отчитане, както и до 24 часа след обявената дата. Възможността за подаване на показания по електронен път не елиминира задължението на потребителите да осигуряват достъп на отчетниците за извършване на визуално отчитане на водомера.

агенция за подбор на персонал
Изработка на сайтове, СЕО оптимизация, реклами в интернет
зарядни станции за електромобили

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Въведете коментар!
Въведете своето име тук